Innkalling årsmøte 27.05.20

Tidligere utsatt årsmøte gjennomføres som ordinært årsmøte med oppmøte i Fjellhallen onsdag 27.05 kl. 18.00 til 20.00. Det blir dessverre ikke mulig å delta digitalt. Vi forholder oss til de til enhver tid gjeldende anbefaler for smittervern ved arrangementer. Saksliste finnes her. Om nye saker ønskes tatt opp, bes det meldt inn sammen med påmelding.

Påmelding til bjornni3 [at] broadpark.no , både for planlegging av møtet, men også grunnet smittevernanbefalinger. Påmelding er mulig inntil start av møtet.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Kirkenes AK i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kirkenes AK. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.