Vær med å støtt Kirkenes Atletklubb

Vi ønsker at Kirkenes atletklubb med sine aktive medlemmer skal utvikle seg enda bedre ved å kunne delta på internasjonale stevner, klubbklær, innkjøp av treningsutstyr, avholde egne stevner og sosiale aktiviteter som juleavslutning og sommerfest. Kirkenes Atletklubb er en del av Norges Bryteforbund. Totalt har klubben 30 aktive utøvere fordelt på ulike nivåer som brytelek, bryteskole og ungdom. Vi har engasjerte og flinke trenere som bruker mye tid på treninger, stevner og legge alt til rette for at vi kan holde på med idretten vi elsker. Størsteparten av våre aktive utøvere er mellom 5 – 16 år. Vi er en herlig gjeng bestående av både gutter og jenter.

Vår klubb fokuserer på at barna skal ha det gøy samtidig som de utvikler ulike fysiske ferdigheter innen balanse, koordinasjon, motorikk, akrobatikk og bryting med ulike brytegrep. Det er også viktig at det utvikles kameratskap, respekt og styrke samhold ved å ta vare på hverandre. Vi håper alle som brenner for det samme som oss, har lyst til å støtte oss. I tillegg til mulighet mulighet for å støtte spleisen med valgfritt beløp, kan man også kjøpe digitale skrapelodd Avslutningsvis vil Kirkenes Atletklubb takke for alle bidrag og setter utrolig stor pris på støtten for åstøtte spleisen med valgfritt beløp, kan man også kjøpe digitale skrapelodd.

Spleis