Kirkenes Atletklubb – Klubbklær

Til: Alle foreldre i Kirkenes Atletklubb (KAK)

Styret i KAK er blitt enige med Intersport på Hesseng angående klubbklær. Vi er nødt til å gjøre en samlebestilling 1-2 ganger i året for å få mest mulig rabatt på utgangsprisen. Styret er også i dialog med våre sponsorer. Endelig pris på klubbklær er derfor ikke avgjort på nåværende tidspunkt. Det må presiseres at det er kun utøvere, trenere, lagledere og støtteapparat som får rabatt på klær. Øvrige medlemmer og foreldre må betale full pris, men har muligheten til å bestille klubbklær hvis de ønsker.

KAK klubbklær vil bestå av en treningskolleksjon og en fritidskolleksjon fra Adidas. Det vil også være mulig å bestille en treningsbag.

Styret anbefaler å prioritere treningskolleksjonen, da denne vil bli brukt på stevner osv. Ved deltakelse på stevner (i regi av klubben) så må utøvere stille med treningskolleksjonen.

Se vedlegg for mer informasjon om de ulike kolleksjonene, utgangspris og størrelser. Det er mulig å prøve klær på Intersport for å finne rett størrelse (husk å ta med info om kolleksjonen til butikken, se vedlegg).

Hvis noe er uklart angående klubbklærne så ta kontakt med Glenn Arne Grahn, tlf 936 30 582.

Frist for bestilling er mandag 05.12.2022.

Bestilling må gjøres via mail til kirkenesak[at]bryting.no. Viktig informasjon i bestillingen er navn, type kolleksjon (art.nr), størrelse og telefonnr til bestiller. Vi tar kontakt med dere som har bestilt angående trykking av navn, logo på klær, bag osv.

Kolleksjon